Wygrałam!!!

Nowy post miał być całkiem o czymś innym - i będzie, ale jutro - a teraz tylko informacja,która właśnie zapewniła mi humorek na cały dzień: Wygrałam serwetkę u pauli_71!!!!! jupiiiii!!!!!!

EDIT !
Rozsypał się worek ze słodkościami na blogach, dziś natknęłam się na informacje o kolejnych wspaniałościach do wygrania, choć ja chyba już swój limit tegoroczny wyczerpałam :)

Słodkie tabliczki odda w dobre ręce Madzia z Rustic Home - i to zrobione specjalnie dla zwycięzców!




A u oli smith feeria barw, wspaniałe zestawy do nauki filcowania...



...oj, chciałoby się, chciało...

pozdrawiam wszystkich serdecznie,
ushii

16 komentarzy :

  1. Gratuluję, te serwetki są rzeczywiście piękne :-)) trochę żałuję, że się zagapiłam i nie zdążyłam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!!
    I pozdrowienia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje !!! :-))))))))).
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje,bo serwety naprawde piekne :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Moc gratulacji i pozdrowień przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie zdążyłam i bardzo Ci zazdroszczę ale gratuluję też! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. No jest nas dwie - ja również wygrałam serwetkę u Pauli. Własnie odwiedizłam Tym tropem Twojego bloga i jeśłi pozwolisz będę częstym gościem . Dodaję sobie d ulubionych.
    pozdrawiam z domilkowego domku

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam jak najczęściej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ się cieszę, że trafiłaś na mój blog i zostawiłaś wpis! dzięki temu ja mogłam trafic do Ciebie, a tak tu pięknie, że będę systematycznie Cie odwiedzać! :))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się,że sprawiłam Ci radość :)
    Czekam na adres,pisz na maila paula_71@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello,
    thanks for your visit and kindly comment. I have viewed all your posts with interest. I saw many of very nice things - furniture, decorations, sweet little birds, delicious cakes and and and -
    I like your blog - I will come again -
    greetings - Ruth

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje za informacje, niestety nie dostalam maila od Ciebie? Nic juz nie rozumie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. oj to nie wiem dlaczego... najpierw dostałam info, że za duży załącznik, podzieliłam na dwa mniejsze maile, nie dostałam już zwrotu, to sądziłam, że doszło - zaraz spróbuje jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieknie tu u Ciebie :) Pewnie sie zadomowie :)

    Bardzo dziekuje Ci za wizyte i pierwszy komentarz :) I ze przez te kilka tygodni o mnie nie zapomnialas ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń